Cocorosie à Montréal

Neordinarul întotdeauna m-a atras. Neordinarul compleșit cu emoții mă amețește. Le ascult pe Cocorosie de nu mai știu cît timp, și nicio clipă nu m-am gândit că voi ajunge la concertul lor. De-o modestă frumusețe, de-o simplitate fascinantă, de-o complexitate excepțională, pur și simplu m-au înnebunit.

Sunt concerte în timpul cărora mă uit mai mult la ceas decât pe scenă. Sunt concerte de la care plec după primele trei piese. Și sunt concerte care mi se par prea scurte și infinit de lungi. Concertul de azi seară a fost excepțional prin simplitatea interpreților și complexitatea spectacolului. Am fost acolo prezentă toate piesele, și le-am trăit. Am prins clipa!

2 răspunsuri

  1. […] » Cocorosie à Montréal Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole asemanatoare:La […]

  2. […] Gil Scott. O figură legendară americană. Poet, cântăreț, artist, și activist. Dacă la Cocorosie sala era plină de adolescenți lgbt, aici erau oameni trecuți bine de 30. Muzică […]

Lasă un comentariu