Un Mărțișor pentru fiecare!

Când am croșetat aceste mărțișoare m-am gândit la mama. De mulți ani nu-i mai sunt alături în ziua de 1 martie. Mi-aduc aminte cum îi puneam în piept în fiecare an un mărțișor, unul croșetat de mine. Azi croșetez mărțișoare pentru cei dragi, dar și pentru alte mame, care poate sunt la fel de singure ca și mama mea aflată la mii de kilometri depărtare. În străinătate, tradițiile ne unesc și mai mult, începem să le dăm alte conotații, alte aprecieri. Pentru că de tradiții este legat tot ce ține de casă, copilărie, frați, surori, zâmbete, poveste. M-am gândit să ofer posibilitatea, celor care mai țin la sărbătoarea Mărțișorului, să poată să poarte în ziua de 1 martie un mărțișor la piept, unul făcut cu foarte mult drag.

Mărțișor 1

Mărțișor 2

Mărțișor 3

Mărțișor 4

Pentru că a rămas puțin timp, te invit să alegi unul din mărțișoarele de mai sus și să expediezi prin email la prindemclipa@gmail.com numărul mărțișorului pe care ai vrea să-l achiziționezi. Detaliile ce țin de livrare, le discutăm pe parcurs. Atenție, număr limitat!

2 Răspunsuri

  1. sunt frumoase >:D<

  2. mersi🙂

Lasă un răspuns

