O scurtă plimbare

Azi m-am plimbat pe străzile Chişinăului. L-am văzut doar de sus. Pîn-o veni şi prin părţile alea să ne fotografieze străzile „verzi”, mai este mult. De la o poşta am văzut strada unde se află căsuţa mea, unde mă plimbam serile, drumul casă-servici. Totul se vede ca într-o palmă, totul îmi este atât de cunoscut. Cred că Comuniştii au plătit googlemaps să deseneze oraşul într-atât de verde, însă n-au avut suficienţi bani să le dea pentru ca să pună şi-un verde aprins în vopsea. Astfel, s-a primit unul pal, ars parcă de soare… Moldova mă doare…

Un răspuns

  1. […] » O scurtă plimbare Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole asemanatoare:O […]

Lasă un răspuns

