Mă interesează dragostea

–    Pe mine mă interesează dragostea, îmi răspunse Olga la surpinderea mea că nu cunoaşte ce se întâmplă în lume şi c-o enervează că proful de franceză întotdeuna face feţe când o vede neimplicată în discuţiile despre problemele mondiale.

Olga în schimb zâmbeşte mereu, e foarte pozitivă şi transmite multă căldură. La primele ore de franceză îmi zâmbea foarte des şi mă întrebam oare cine-o fi această Olgă? Când încercam să leg conversaţii, având în vedere gradul nostru foarte diferit de interese, îmi era dificil, şi totuşi la pauze discutam, căci era unica personă care-mi vorbeşte pre limba mea şi mă atrăgea cu acel zâmbet de copil nevinovat şi privire ce transmite multă bunătate.

–    Ce vrei să spui cu „mă interesează dragostea”? Dragostea fizică? O întrebasem un pic perplexă de răspunsul ei atât de sincer şi direct.

–    Păi şi fizică, îmi răspunse ea râzând zgomotos, mie îmi place să ofer dragoste oamenilor din jurul meu. Mă interesează doar asta, doar familia, părinţii, sora, prietenii. Ştiu totul despre ei şi-i iubesc enorm şi nu mă satur să le ofer din dragostea mea. Habar n-am ce se întâmplă în lume şi nici nu vreau să ştiu.

Întotdeauna ziceam că nu înţeleg oamenii care trăiesc fără să le pese de ce se întâmplă în jurul lor, oameni care nu ştiu ultimele perle rostite de Filat sau Voronin, ultimele gânduri geniale ale lui Tănase, care habar n-au şi li-i în cot despre cine pe cine a mai atacat în veşnicului război dintre Palestina şi Israel, oameni pe care nu-i interesează să afle răspunsuri la întrebări de genul de ce planeta Pământ e rotundă şi de ce apa curge la vale şi nu la deal. Spuneam că oamenii ăştia trăiesc cu capul în nori şi se gîndesc doar la îngeri. Iar Olga prin răspunsul ei atât de senin mi-a aruncat o cană cu apă rece peste faţă. Pentru că eu ştiu totul, dar de fapt nu ştiu nimic.

Consumăm ore în şir pentru a fi într-un pas cu lumea, dar preferăm să amânăm întâlnirea cu cel mai bun prieten atunci când are nevoie de noi. Încercăm să nu ne intereseze de cine s-a mai îndrăgostit fratele/sora, despre cum se simte şi cum o mai duce în general, însă cunoaştem cu cine s-a mai culcat Britney Spears şi ce lucruri trăsnite a mai spus Pavel Turcu. Preferăm să întrebăm doar de sănătate părinţii, însă nu şi despre dorinţele, grijile şi gândurile lor, pentru că ne consumă prea mult şi n-avem timp nici să-i ascultăm măcar. Mai preferăm să ne luăm rămas bun sec, fără prea mult tam-tam, pentru că e imatur să pupăm, să spunem te iubesc, şi să fim noi înşişi şi nu imaginea pe care am construit-o pentru alţii.

Mă bucur că am cunoscut-o pe Olga şi am putut auzi ceea ce spune, îmi pare rău doar că am întâlnit-o oarecum târziu.

5 Răspunsuri

  1. […] » Mă interesează dragostea Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole […]

  2. Am devenit fan al postarilor tale (sper ca e ok daca te tutuiesc) deja, de ceva vreme… Ceva din cana cu apa a ajuns si la mine🙂

  3. observasem ca ma urmaresti, dar uite ca e pt prima data cind lasi si o urma. bine ai venit!

    p.s. e ok sa ma tutuiesti, tfiu, tfiu inca nu sunt baba parca😉

  4. N-am stiut ca ai un asemenea talent scriitoricesc! Cum fac sa citesc si alte postari de-ale tale? Imi place la disperare felul tau de-a scrie, de-a descrie situatia…Super! Si…merci pt dedicatie! Am citit cu zimbetul pe buze si cu lacrimi in coltul ochilor….Mi-ai facut intr-adevar ziua mai frumoasa si mai luminoasa! Ne vedem diseara,
    Olga

  5. un zambet in plus pentru cititorii mei este un zambet inzecit pentru mine.
    pentru a te abona la posturile de pe acest blog, vei gasi in dreapta paginii „email subscription”.
    pe curand🙂

Lasă un răspuns

