Cutia cu amintiri parfumate

Mai scot, cam o dată pe lună, câte o haină intenţionat uitată în cutia rămasă încă nedespachetată. O cuprind şi-mi bag nasul adânc în ea. Mă străpunge c-un puternic miros de casă de care-mi este încă dor. Revăd toate lucruşoarele amenajate cu multă chibzuinţă în căsuţa noastră foarte modestă, dar atât de dragă. Acest miros mă catapultează în mijlocul casei impregnată c-un melanj de arome de cafea, de paella, de parfum gucci II, şi aroma de lenor uşor emanată de ceaşafurile imaculate. E casa care miroase a noi şi care probabil ne duce şi ea dorul, căci am iubit-o, şi ea la rândul ei ne-a alintat cu o rază de soare lăsată să ne cadă pe feţe dimineţele, cu un miros de frunză căzută de pe copacii falnici în toamnă târzie. Am trăit împreună cu ea mii de clipe frumoase, ne-a fost martoră momentelor grele, se alătura şi ne făcea să ne simţim confortabil când ne vizitau bunii prieteni.

Casa de-aici mai poartă mirosuri străine, mirosuri ciudate cu care nu mă pot obişnui. Lung drum e integrarea asta şi nicidecum nu mi-aş fi imaginat că-mi va fi dor de mirosuri mioritice…

3 Răspunsuri

  1. […] » Cutia cu amintiri parfumate Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole […]

  2. DA, AI PERFECTA DREPTATE, CIT DE BINE NU AR FI IN TARA IN CARE TE AFLI LA MOMENT, ANII PETRECUTI IN TARA NATALA NU SE UITA NICI ODATA. DORUL DE CASA PARINTEASCA TE VA URMARI MEREU. DECI EU ITI DORESC SANATATE SI RABDARE, INTEGRARE USOARA SI SUCCESE MARI IN TOATE VISURILE TALE.

  3. mersi. cred ca dorul ma va urmari pina cind voi simti casa mea aici🙂

Lasă un răspuns

