Litere cu melodie

Am observat de-o vreme că sunt atrasă de textele cu melodie.
Cele de lemn, chiar şi profunde, mă-ndeamnă să-nchid cartea lipsită de-armonie.
Îmi plac frazele scurte, pline de ritm şi de cântare, aşa încât, atunci cînd le citesc să pot dansa.

Tempoul frazelor mă ţine neclintită şi mă pofteşte să intru-n horă cu cel ce le-a încondeiat.
Emoţiile şoptite, silabele ritmate, mă-ndeamnă să fac parte din cântecul vibrant.

Bloguri valsate, cu pauze de tango, şi ritmuri de Paso Doble delectează citirea.
Iar cărţile line ca cerul senin , unde slova devine notă de pian alină simţirea…

p.s. tu unde îţi găseşti melodia?

Un răspuns

  1. […] » Litere cu melodie Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | […]

Lasă un răspuns

