Răcoarea din Montreal

De-aș putea să transmit răcoarea ploii din Montreal peste toți cei ce sunt compleșiți de temperaturile nebune…

Aici plouă mărunt, ciobănește, cu mici reprize de soare înăbușitor. Casa s-a răcorit bine după canicula de săptămânile trecute. E perfectă pentru a sta la un film bun, cu un cocktail din lapte rece și o banană, sau înghețată cu afine și sirop de arțar. Pofte ciudate… O zi liniștită, cu vorbitul în group conference cu cei dragi, aflați în diferite colțuri de lume. Skype-ul ăsta e o minune atât de utilă.

Am reînceput cursul online de franceză. Trebuie să pregătesc une production orale despre activitățile extrașcolare pe care le-am practicat, cât și despre cele care aș fi vrut să le practic. Am realizat cât de mult le place copiilor activitățile extrașcolare, pentru că sunt făcute din plăcere, nu obligă, și nu au note de doi. Am mai observat că în școlile noastre nu există niște reguli pentru elevi, chiar dacă sunt, sunt prea neformale. Aș fi vrut să am și în liceul în care am învățat reguli precum interzicerea purtării hainelor care nu acoperă umerii sau buricul.

În playlist stă de câteva zile Air, abia cum îl ascult, printre tunetele și cântarea ploii. Vă las să contemplați și voi… poate, cumva prin telepatie, veți primi răcoarea mea.

3 Răspunsuri

  1. […] » Răcoarea din Montreal Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole asemanatoare:La […]

  2. Imi place cum scrii despre montreal…
    Eu voi avea o scurta vacanta de 6 zile in montreal.. Voi fi in vizita la sora mea.. Ce mi-ai recomanda sa vizitez neaparat? Posil o zi vom merge la Quebec

  3. Parcul Jean Drapeau, Parcul Mont Royal sau Maisonneuve. Numaidecât Portul vechi, străzile St. Catherine și Notre-Dame, apoi St. Denis și St. Laurent. Astea îți vor da o oarecare senzație despre ce reprezintă orașul.
    Vacanță frumoasă!!!

    p.s. pentru senzații tari, recomand partea de est a St. Catherine, acolo unde se află Le Village (am avut onoarea să locuiesc o perioadă în acea zonă, e tare fierbinte)

Lasă un răspuns

